Könnyű kezelhetőség – a járműkövető rendszerek egyik fontos jellemzője
A modern technológia napról napra fejlődő világában mindannyian találkoztunk már olyan programokkal, eszközökkel, melyek kezelése komoly koncentrációt igényelt, és még így sem mindig lehetünk benne biztosak, hogy amit csinálunk, az valóban jó. A technológiai fejlesztések során, főleg a kezdeti szériák esetében a felhasználóbarát kezelőfelület nem feltétlenül szempont.
A puding próbája
Amikor a megfelelő járműkövető rendszert keressük, bátran kérjünk tesztlehetőséget! Ahhoz, hogy lássuk, milyen a felület, hogyan boldogulunk a működtetésével, és általában mennyire igazodunk el a különböző lehetőségek között, mennyire átláthatóak az egyes funkciók, ki kell próbálnunk a rendszert. Ne elégedjünk meg azzal, ha a szolgáltató képeket mutat a szoftverről működés közben, ragaszkodjunk a kipróbáláshoz. Ha valahol ennek a lehetősége nem adott, keressünk másik szolgáltatót.
Szerelem első látásra?
Előfordulhat, hogy az első használat, a tesztüzem során azonnal beleszeretünk a kezelőfelületbe, ebben az esetben érdemes lehet ragaszkodni a szolgáltatóhoz. Már csak azért is, mert minden ember más, mindenkinek más a logikus és nincs két egyforma kezelőfelülettel rendelkező rendszer, így ha megtaláljuk a számunkra logikusat és értelemszerűt, akkor jobb, ha ragaszkodunk is hozzá.
Telefonos segítség
Emellett léteznek szolgáltatók, ahol a szoftverrel együtt jár a folyamatos telefonos support-rendszer. Ez azt jelenti, hogy ha mégis elakadunk a rendszerünk használata során, a nap bármely szakában segítséget kérhetünk, általánosságban nem csak a rendszer használatát illetően, de akár a költségcsökkentés vagy a rendszer minden lehetőségének kihasználása kérdésében is.
Comments are closed