Egész Európában észrevehető az a tendencia, amely szerint a közlekedésben résztvevőket egyre jobban megpróbálják bevonni a közlekedési infrastruktúra teherviselésébe.
Németországban hosszú idő után bevezetik az autópályadíjat, lassan egész Európában bevezetik az e-útdíjat, és ne feledjük, nemrég még nálunk sem kellett fizetni az autópályák használatáért.
Az állam többszörösen is behajtja az autósokon az utakra fordítandó pénzeket (az üzemanyag árába beépített adó, az autópályadíj, a műszaki vizsga díja, régen a zöld kártya díja, teljesítményadó stb.), azonban az utakat leginkább rongáló nagy járművek 2013. július 1-je előtt ugyanannyit fizettek, mint egy elektromos autó – semennyit.
Az útdíj bevezetése tehát tulajdonképpen kompenzáció volt, és mutatis mutandis illeszkedik a “szennyező fizet” elvhez: amelyik jármű jobban megterheli az utakat, annak a tulajdonosa többet fizet.
A GPSgo útdíjfizetési megoldása az útdíjfizetés kellemetlen terhét próbálja meg csökkenteni – legalább az adminisztratív terheket levenni a nagyobb járművel rendelkezők válláról, ha már az útdíjfizetés alól semmiképpen nem lehet kibújni.
Ha Önnek flottája van, és/vagy nem szeretné, ha a vezetőinek kellene ki-be ugrálniuk a járművükből, hogy befizessék az útdíjat, válassza a GPSgo kiváló fedélzeti egységeit.
A GPSgo által forgalmazott fedélzeti egység
A fedélzeti egység néhány lépésben beállítható (tengelyek száma, motor eurokategóriája), és azután az eszköz magától végzi a dolgát. Bevallja és befizeti az útdíjat, sőt a termékpaletta egyes modelljei figyelmeztetnek, ha az útdíjegyenleg nagyon lecsökken.
Ha Önnek flottája van, és/vagy nem szeretné, ha a vezetőinek kellene ki-be ugrálniuk a járművükből, hogy befizessék az útdíjat, válassza a GPSgo kiváló fedélzeti egységeit. Az OBU egységek immár 2013 óta végzik a munkájukat, és a rendszer kezdeti gyermekbetegségeinek kinövése után megbízhatóan szolgálják mind az állami költségvetés érdekeit, mind a járműtulajdonosok kényelmét.